Ziyaretçi Defterine Mesaj Yaz
Lebisoft.Net omer can – 29 Ekim 2012 Pazartesi 11:24:30
hocam bende 1 yıldır kütleme vardı çenemde.sonra bu kütleme kilitlenmeye döndü ama ses ve kütleme gitti.hocam kütlemenin geçmesi iyi mi kötü mü?bi de bu rahatsızlıklar 20 dişten olabilir mi? tam kitlenmenın olduğu yerde gömülü ve yamuk bi 20lik var.sanki o dişte bi baskı var ağzımı açınca.tşk
Yanıt : Soruları mümkünse burada soralım: http://agizkokusu.org/forum/

Lebisoft.Net 12345 – 22 Eylül 2012 Cumartesi 11:33:04
size ne kadar teşekkür etsek azdır.bizim için böyle bir site kurup birbirlerimizle yardımlaşmamızı sağlıyorsunuz.hayatınız boyunca başarılarınızın devamını dilerim ...
Yanıt : uzun zamandır ilk defa ziyaretçi defterimi kullanan birisi çıktı. Teşekkür ederim

Lebisoft.Net Şeyh Müslüm İncedal – 15 Ağustos 2012 Çarşamba 01:01:18
Öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum sitenizi googlede muayenehane otomasyon sistemi ile ilgili yazınızdan gördüm bide baktım adanalı bide ne göreyim adana erkek lisesi askerlikte izmir narlıdere atladım hemen ::) hocam elektronik ve yazılım konusunda profesyonel desteğe ihtiyacınız olursa makine ve tesis otomasyonlarıyla ilgili yardım ve desteğe hazırım.muslumincedal@hotmail.com 05379764477 www.bilgisayarlakontrol.com
Yanıt : teşekkür ederim :-)

Lebisoft.Net enes – 8 Ağustos 2012 Çarşamba 15:56:29
hocam merhabalar hastaneye ağız kokusu şikayetiyle gittim.kan testi nefe testi vs hepsi yapıldı sorun çıkmadı,dişlerime baktırdım sorun yok, sonra burun kemiğin eğri dediler ameliyat dediler hemen oldum ilk 5gün sıfır koku hemde oruç olmama rağmen kurtuldum diye sevinirken bugün 9.gün yine başladı ne olur yardım edin
Yanıt : Soruları mümkünse burada soralım: http://agizkokusu.org/forum/

Lebisoft.Net c.t – 8 Ağustos 2012 Çarşamba 02:29:09
Hocam boğazımda bişey var yutkunuyorum su içiyorum yine gitmiyor.
Hocam boğazda yemek kalıntısı birikmesinden şüpe ediyorum.Acaba boğazda yemek kalıntısı nasıl temizlenir?

Yanıt : KBB sizi gördü ve bir şey yok dediyse yutakta divertikül aranması için boyalı röntgen çekilmesi gerekir. Hangi hastahane hangi servis yapar onu bilmem ama uygulama bu şekilde olmalıdır. 3 haftayı geçtiyse bu şikayetiniz önem kazanır.

Lebisoft.Net nesrin – 5 Ağustos 2012 Pazar 12:48:07
merhaba hocam agzımda kötu koku yüzünden agız kokusu üzerine çalışan özel bir hasteneye gittim ilk etapta diş doktoru gördü diş taşlarımı temizlemesi gerektiğini ona göre tedavi yöntemlerini izlemeye gideceğini söyledi.halbuki ben ilk önce ölçüm cihazına gireceğimi zannediyodum.bu tedavi yöntemi doğrumudur
Yanıt : Benim bir şey söylemem doğru olmaz.

Lebisoft.Net derya – 3 Ağustos 2012 Cuma 12:22:35
merhaba benım agzım sureklı kokar ufak tefek minik çürüklerim var ama hemen hemen butun dişlerimde diş taşım var temizletiyorum tekrarlıyo çene yapım çok bozuk dişlerim üst üste sanki paslanmış demir gibi hissediyorum insanlarla konusurken çok rahatsız oluyorum eşimin her iki kelimesinden bi tanesi agzın iğrenç kokuyo yoruldum artık nidazolu sizin sayfanızda gördüm deneyegim bana yardımcı olurmusunuz
Yanıt : Diş taşları hızla tekrarladığına göre diş fırçalamanız eksik veya yanlış olabilir. Önce bunu düzeltiniz. http://www.agizkokusu.org/agizkokusu.html burdan doğru fırçalamaya bakınız

Lebisoft.Net bilal – 22 Temmuz 2012 Pazar 12:45:43
hocam meraba.. bende agız kokusu sorunu yasıyorum. ancak diş ilgili bir sorun yok..tahminlerime benim agız kokumun nedeni sindirim sistemi merkezli bir sorun ... hastalık hakkında tam bi bilgim yok ne yapmam gerektiğini bilmiyorum..görüş ve önerilerinizi bekliyorum.. şimdiden çook tesekkürler.
Yanıt : Benim sizi yönlendirmem muayene olmanız yönünde olacaktır. Sizin durumunuzda olanların deneyimlerini sormak isterseniz bu forumu ziyaret ediniz: http://agizkokusu.org/forum/

Lebisoft.Net erko – 17 Temmuz 2012 Salı 11:11:18
hocam merhaba bir çok kişide var olan sorun yani ağız kokusu bendede var ama benim ki devamlı değil belirli aralıklarla 1 ay 2 ay gibi olup 4-5 gün sürüyor ben ağızdan olduğunu düşünmüyorum diş sağlığyla ilgili olsa  koku gitmez sizin de fikrinizi alabilirmiyim birde halitometre sorun ağızda deyilse çözüm olabilirmi ilginize teşekkürler
Yanıt : Bu durum Tip 2 ve 4 te olur. Madem bir kaç gün sürüyor, Üzerinde durmayın unutun gitsin.

Lebisoft.Net serap – 6 Temmuz 2012 Cuma 22:44:08
Hocam öncelikle böyle bir site hazırladığınız için sizi ne kadar tebrik etsem azdır.Ellerinize sağlık ve sonsuz başarılar sizi çok seviyorum.Kendi sorunumla ilgili tüm yazılarınızı okuyarak bir sonuca varmaya çalıştım ve buldum.benim ağız kokum bir var bir yok.Bazen sabahları uynadığımda dahi hiç yok.Kokunun nedeni dilimi damağıma yapıştırmam ve neredeyse hiç tükürük salgılamamam oluyor. Kendi kendine neden tükürüğüm yok oluyor?? Tükürük salgılarım rahatsız olabilir mi? Bazen özellikle deniyorum zorluyorum tükürük gelmiyor.Ne yapmam gerekir ?
Yanıt : Güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sorular için burayı kullanın: http://agizkokusu.org/forum/ üye olmadan yazabilir, sorabilir, paylaşabilirsiniz. Karnınız aç değilse ve sistemik bir hastalığınız yoksa, ağızınız kirli, veya açık kalıyor olabilir.

 Sayfalar : 1,2,3,4,5,6,7,8,[9],10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,